Ta av dig mössan!

Idag såg min träning lite annorlunda ut då jag börjat få problem med nacken. När jag har tränat armar och axlar den senaste tiden har jag börjat få yrsel och illamående vilket har varit jättejobbigt men jag har gjort hela passen i alla fall. Idag gjorde jag axelpress med hjälp av hantlar istället för stång och med mindre vikter, det var jobbigt! Nu slipper jag i alla fall kanske fundera på det ett tag eftersom träningen gick bättre idag även om jag inte kunde lyfta upp armarna helt i slutet. Men en annan sak jag undrar är varför många killar tränar med antigen keps eller mössa? Jag tycker att en huvudbonad borde vara både i vägen och för varm. En annan syn som har fastnat på näthinnan är blåsvart randiga tights, ingenting jag vill behöva se igen. Har planer på att komma igång med LCHF igen så fort jag har pengar, är synd att det kostar en bra slant då det verkar funka för mig. Men lyckades jag sist borde jag väl på något vis lyckas igen. Jag vill så gärna börja närma mig mitt mål.

Imorgon ska jag åka in till stan med mamma, först ska vi på Östra då jag ska registrera mig inför komvux som drar igång på måndag, sen ska vi på sjukhuset en sväng och efter det till polisstationen då jag äntligen ska ta tag i att förnya min legitimation som gick ut redan den 6/6. Jag vet att jag är sent ute men man ska ha tid och pengar, har inte haft något av det. Tid hade jag kunnat ta mig men utan pengar är det svårt. Tycker det är förjävligt att det ska vara så dyrt att förnya något man redan en gång i tiden betalat en större summa för. Men men, det är ju bara vad jag tycker, finns säkert någon där ute som håller med. Det har med all säkerhet sin anledning till varför det kostar så mycket men man kan ju ändå ogilla det eller hur.

Livet rullar sin stilla gång fram till på måndag då skolan börjar som sagt. Har inte suttit i skolbänken på ett tag och det känns faktiskt väldigt nervöst, speciellt då jag ska läsa fem kurser nu och även har planer på att läsa en kurs distans över jul för att slippa gå två terminer plus en kurs. Blir mycket att stå i, vill som sagt komma igång med LCHF igen och även mina promenader, sen ska jag även få in gymmandet plus studerandet. Något tips hur man får ihop allting utan att det känns som att man inte har något liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0