Harreligen

Känner mig väldigt nöjd över min höstermin;

Etik och livsfrågor G
Människan socialt och kulturellt VG
Naturkunskap B VG
Engelska B MVG

Kan inte med ord beskriva hur glad jag är över mitt MVG, har aldrig fått MVG förut så kan lova att tårarna var nära att komma i torsdags då jag fick mitt betyg. Självklart firades slutet av terminen och mitt MVG med Britt-Mari på Eurasia med  min favoritmat och även med efterrätt. Efter det åkte vi hem till mig och såg Beethoven. Britt-Mari kom även förbi igår och då åkte vi till Mariehem centrum för att handla till kvällens middag, det blev lövbiff, pommesfrites, bearnaise sås och chokladpudding till efterrätt. Vi såg hela julkalendern Jul i Kapernaum och på kvällen såg vi Disneys Julsaga med Jim Carrey. Min favorit är versionen med Musse Pigg men är alltid roligt att se olika versioner fastän man kan sagan nästintill utantill. Snart blir jag upphämtad och då bär det av till Sävar där jag ska spendera kvällen och natten. Jag och pappa gjorde köttbullarna till julafton i fjol och bestämde därför att vi skulle göra det i år igen. Sen så är det ju kul att åka till Sävar lite nu och då, imorgon har jag bott här i stan i två veckor men känns längre. Trivs riktigt bra i lägenheten även om den är mycket mindre än den gamla.



Julen 2010


Kommentarer
Postat av: evelina

Är så stolt över dig, du förtjänar verkligen dina betyg och speciellt ditt MVG :) kram systra din

2011-12-18 @ 17:38:01
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0