New In

Man kan nog kalla det här för en sen julklapp. Fick mycket pengar i julklapp mycket tack vare att mitt hjärta gömde pengar för mig. Har kunnat lägga undan till resan, office paket, sms års kort och nu även det här! Hittade annonsen på blocket igår och självklart slog jag till. Sitsarna är lite slitna tack vare den gamle ägarens katt men det kan jag byta ut sen om jag får lust, vill ju även köpa två till stolar men de kommer att ha mörkgrått tyg isåfall och inte svart fake skinn. Jysk har bytt ut deras variant på tygerna, även om jag skulle ha två skinn och två vanliga så blir det nog bra i alla fall tror jag. Tyvärr så är dessa stolar oftast så dyra så det får vänta ett tag till. Vad tycks om mitt barbord i massiv ek?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0