Första veckan

Nu är första veckan på Access avklarad och jag har varit där varje dag! Känns riktigt bra att jag klivit upp 6.15 varje morgon och ändå orkat med hela dagar. Första veckan har bestått av presentation om oss själva i gruppen, vad är mål och vad vill vi uppnå. Vi har även gått igenom olika jobbannonser för att se hur det skiljer sig mellan t.ex Umeå och en större stad som GBG. Som jag skrivit tidigare har vi ju även bowlat vilket var jätteroligt! På tisdag är det tänkt att vi ska på Thai boxning, tror inte det är någonting för mig. Nu dom två sista dagarna har vi jobbat med våran meritförteckning och våra personliga brev vilket var mer klurigt än vad man kunde tro. Man ska få in så mycket av sina goda sidor och egenskaper utan att höja sig själv till skyarna som många gör. Sen att skriva om sig själv är ju verkligen inte det lättaste men jag fick ändå ihop mitt brev igår med avslut och allt. En av våra coacher Peter ska läsa igenom det och sen ge mig feedback, men enligt våran andra coach Jenny hade jag kommit en bra bit på vägen. Blir intressant att se hur man tar sig upp tre veckor till samma tid, men det är faktiskt inte så svårt när man är i den gruppen jag är i. Man kan verkligen kliva upp och ha en skitmorgon men direkt då man vet vad som väntar får man kraften att fara iväg då man vet hur glad man blir. Bättre grupp får man nog leta efter!



Här sitter jag på morgonen innan vi börjar och här
spelas det även kort under rasterna. Mysigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0