Knakelibrak

Idag var det tänkt att jag skulle bli lite smartare angående försäkringar. Satt under förmiddagen och lyssnade på Folksam. Vet inte om jag blev så mycket smartare egentligen men han var bra i alla fall även om det kändes lite långdraget. Satt väldigt gott med lunch efter det, hade med mig kinagryta så fick lite lyx i vardagen. Idag av alla dagar blev det en ändring på vårat schema vilket gjorde att vi skulle ha en lektion på eftermiddagen också. Så den missade jag eftersom jag hade tid hos sjukgymnasten och sen behövde få in mina papper så fort som möjligt.

Bokade tid hos sjukgymnasten på grund av ryggen och värk problemen som börjat uppstå mer och mer. Det hon kom fram till är att jag är ganska överrrörlig. Så att träna upp ländryggen stabilitet och stärka lederna är något jag måste ta tag i. Vattengympa, promenad och avslappning var fler tips jag fick. Omtöcknad efter massa tryck och knakande fortsatte jag mina ärenden. Har nu lämnat in mina papper och hoppas dom tas om hand redan imorgon, det vore ett stor plus då kontot ekar. Är väldigt sliten just nu, huvudvärk som gör att det även gör ont i ögonen är ingenting jag tycker om! Börjar nog bli dags att inta soffläge för lite Mirabelle mys.

Ps. Om prick en vecka fyller Mirabelle 1 år, hon gillar presenter!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0