Mini

Har varit en lugn dag men har samtidigt inte haft så mycket krafter heller för den delen. Blev lite dammtorkning för min del på VP, kusin Andreas tog över matlagningen och har även planer på att göra det imorgon. Börjar nästan känna mig lite bortskämd, han vill nog se till att mina två sista dagar blir så lugna som möjligt. Han hittade även tre cupcakes i frysen som han, jag och en till festade på till efterrätt. När jag kom blev det sängen nästan på en gång eftersom jag var så trött och seg i huvudet. Men ibland när man vilar slår det tyvärr tillbaka på en. Man vilar ju för att bli piggare och fräschare, ibland blir det tyvärr värre vilket det blev för mig. Gjorde lite middag och satt mig en stund vid datorn för att samla mina krafter till en dusch. Orkade tillslut duscha och då kände jag mig genast mycket piggare. Imorgon blir det fullt upp med lite olika saker, praktik, psykolog, tvätt och fara hem till mamma och se Glee, så vi ser väl när jag är vid liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0