Seg fredag

Hade planer på att blogga tidigare och fastän jag knappt har gjort något har jag ändå varit för upptagen. Klev upp efter 12 idag och gick endast i nattlinne tills klockan började närma sig middagsdag. Tappade lusten en stund då jag skulle få besök men som vanligt hörde inte besöket av sig. Blir intressant om man får höra vad som kom ivägen denna gång. Till middag värmde jag upp kinagryta som jag fått ta med mig hem från praktiken, skulle egentligen ätas igår men planerna ändrades till att jag och mamma åt ihop hemma hos henne. Grillad fläskytter filé, potatisgratäng och bearnaise sås. Icas färdig grillade är verkligen hur god som helst! Tycker ibland att deras filé bitar kan kännas torra och inte så smakrika men dom har verkligen bättrat sig. I alla fall, efter middagen satt jag vid datorn en stund och visste verkligen inte om jag skulle orka ta mig iväg på Ica alls. Efter två timmar tog jag mig iväg med panten och kartonginsamlingen, blir inte så mycket då man är ensam. Köpte hem chokladpudding och grädde för att gotta i min ensamhet ikväll men före det diskade jag, dammsugade och tog en dusch. Så för att ha varit en seg och tom fredag har det ju hänt mycket mer än bara datorsittande då det knappt har skett.

Imorgon är det planerat att få lite Agnes gos vilket känns väldigt underbart. Ibland känner man längtan efter att skaffa egna barn då man känner så stark kärlek för lilla Agnes, aldrig känt så mycket kärlek och känslan av att ge trygghet tidigare i livet. Solen i mitt liv Agnes det är du <3


Kommentarer
Postat av: faster Maria

Hej söta du!

kan väl hända att fredagen var lite low men du har ju så många andra dagar som är fantastiska! Vi ska bannemig tagga oktober 2011, på Hot Red och vi ska vara där!!!! Kramen, från faster Maria

2011-02-05 @ 02:01:20
URL: http://tjarve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0