Tjej kväll

Igår blev det tjej kväll hemma hos storasyster Emma och lilla Agnes. Kvällen började med att jag, Emma och Britt-Mari åt en god middag tillsammans. Efter middagen kom lillasyster Eve ut också, vi såg lite på Let's Dance och väldigt mycket på Agnes. Vårat lilla solsken som mer än gärna ville skrika igår. En gång skrek hon till så högt att alla hoppade till, då kan ni ju gissa vad jag gjorde eftersom hon skrek rakt in i mitt öra. När Agnes somnat såg vi Disney's Alice i underlandet, har aldrig sett hela förut men nu när jag köpt den då jävlar! Har tidigare sett versionen med Krambjörnarna och så givetvis Tim Burtons version. En riktigt färgglad och härlig film som fick oss alla att skratta och bara må bra. Blev en tidig kväll då vi alla var trötta, jag och Britt-Mari kom i säng redan 00.30. vilket är väldigt duktigt för att vara vi två.



Bilden är lånad från kära
lillasyster som även är fotografen
Det syns verkligen hur trötta vi var igår, trötta men glada!



Agnes 2 månaders/Alla hjärtans dag present från mig och mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0