Åtta(hundra) timmar

Idag har jag varit inne i stan i ungefär åtta timmar som enligt rubriken kändes som 800. Hade som sagt mitt möte klockan 14.00, mötet som jag skrivit om här nedanför. Då det är torsdag har det även planerats in en träff med Maria 18.00. Hörde mig för med Britt-Mari om hur hon var ledig och fick därför sällskap på stan mellan 15-18.00 vilket var guld värt! Hade jag åkt hem hade jag hunnit vara hemma knappt 50 minuter och på det stressat med att få middag. Att umgås med sin bästis på stan är väldigt roligt, vi gick runt ett tag innan vi slog oss ner på Frasses för lite strips och även en chokladmilkshake, mitt fel! Ganska roligt hur folk beter sig på Frasses, speciellt dom som är yngre än min åldersgrupp. I alla dessa år jag har varit på stan har Frasses varit ett fjortishak och kommer säkerligen fortsätta att vara det på grund av deras strips menyer. Brevid oss satt i alla fall en grupp ungdomar som pratade väldigt högt om sex och diverse, mer skrattretande än intressant.

Tjej1: Jag ska fan slå in hans dörr och ta all mat i frysen! Sen ska jag säga åt han att vi ska dela säng och skeda!
Tjej2: Skeda?
Tjej1: Ja, har ju inte tänkt ha sex med X han är ju XX's lillebror!

Var även en diskussion om hur man lät vid sex, lät som att det inte var upphetsande om killar stönade. Är det inte stön som är bevis på hur skönt det är?

Kille1: Jag kom in i rummet och såg hennes ben runt hans rygg, han hade en hårig rumpa! XXX har också en hårig rumpa!
Tjej2: Har XXX en hårig rumpa!? Hur vet du det!?

Är nog inte så svårt att lista ut hur han vet det, alla killar har väl häng? Haha, skämtar bara. Men ungefär sådär löd konversationerna (läs vrål) plus några monsterrapar på det. Det jag har skrivit är inte precis ordagrant men inte direkt långt ifrån.

Senare mötte jag som sagt upp Maria och vi gick till vårat standard fika ställe CS (Café Station) Då jag ville ha mer middagsliknande utbud hade jag planerat att beställa en skagenrörsmacka, deras är så himmelrikes underbart god! När vi kom dom hade dom givetvis helt slut på dom men jag kunde få skagenröra på ett limpbröd med russin som dom hade. Tackade ja till det, alltid roligt att testa på något nytt. Det var faktiskt riktigt gott, borde ha frågat vad det var för slags limpa. Får försöka komma ihåg det nästa gång. Ska till CS på måndag igen då jag ska ha möte med Maria och Henrik angående att fortsätta träffas eller inte. Jag har faktiskt inte funderat på det alls, gillar att ha Maria i mitt liv och veta att hon alltid finns där när jag behöver. Vem vill inte ha det så? Även om det blir så att vi inte träffas mer som vi gör nu så kommer vi hålla kontakt via MSN och så. Blev väldigt varm inombords ikväll då hon berättade hur stark hon tycker att jag är, hur duktig jag är som ger mig in i nya saker med så positiv syn. Jag har oftast fått höra hur negativ jag är och här kommer hon och säger hur positiv jag är och hur duktig jag är på att vara det. Mycket har ändrats på grund av mitt sammanbrott i somras helt klart. Jag har kontaktperson, jag träffar en psykolog och det har börjat hända saker via AF. Allt det här har jag åstadkommit själv med stöd av bra personer som visat att det verkligen finns utomstående som bryr sig om mig. Jag tackar er från djupet av mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma bort er. Jag hoppas ni blir lika varm inombords som jag blir av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0