Mums

Blev idag hembjuden på middag hemma hos mamma. Fick prinskorv och potatis, mums mums! Efter det for jag, mamma och lillasyster på Ica, ville få bort det då jag är mycket i stan nu i veckan, känns i alla fall så. När vi kom tillbaka bakade jag och lillebror en kladdkaka vilket satt väldigt fint med en STOR klick grädde på. Onyttiga dagen? Ja, men såna får man ha ibland, så det så. Såg sista avsnittet av Svärdet och Spiran då mamma spelat in det, tyvärr orkade jag inte följa alla avsnitt vilket jag verkligen ångrar, men jag överlever. Imorgon blir det som sagt en stadstur igen, ska fixa naglarna och det behövs så mycket att det skriker om det. Har inte haft kraft att fila ner dom själv på grund av värken och gamla sprickor har blivit värre, hipp som happ så gick en nagel av långt in i fredags. Fy satan för det, spott och tvi!

Kom också på att jag inte skrivit något om kareoke kvällen som var i lördags så här kommer en kort resume. Vi blev betydligt fler än vad vi trodde, jag sjöng flera låtar och hade riktigt roligt. Sen att Happy Hour innebar bara 10 kronor billigare tyckte jag var lite dåligt. I början var vi upp emot 13 tappra personer, alla sjöng inte men vad gör det? Jag sjöng till och med två låtar med lillasyster pojkvän, den ni! Låtarna som sjöngs med folk var;

Carola - Evighet
Nanne Grönvall - Håll om mig
Freestyle - Fantasi
Orup - Jag blir hellre jagad av vargar
Lisa Nilsson - Varje gång jag ser dig
Ozzy - Dreamer (sjöng denna själv)
Aerosmith - I dont wanna miss a thing
Cher - If I could turn back time


Sjöng dom två sista med Viktor, sjöng kanske någon fler låt också men jag minns ärligt talat inte. Mer kareoke på puben säger jag i alla fall! Då ska jag försöka få med mig någon modig sångfågel. Kareoke är faktiskt inte bara för rockstjärnor, så länge man har roligt och gör sitt bästa så har man riktigt roligt. Finns alltid folk som dummar sig varje gång eller gör massa dryga ljud, även då man spelar t.ex Singstar. Det tar faktiskt bort det roliga, visst kan man få skrattanfall och så, men man ska försöka helhjärtat enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0