Singing

Ikväll är det kareoke på puben som gäller, verkar inte bli så mycket folk vilket riktigt suger! Var ofta klagomål förr att det inte var något på puben och nu när det är det så kommer det knappt några? Som vanligast är det något en gång i månaden, då kan man väl sluta upp och gå dit för att ha en trevlig kväll. Bara att slippa ordna skjuts till stan är väldigt värt och man kan gå hem precis när man vill. Men men, jag har i alla fall tänkt ha kul där ikväll, även lillasyster och hennes karl kommer dit, riktigt vilken tid är inte bestämt än då dom är i Gräsmyr. Jag tycker i alla fall att fler borde sluta upp ikväll, kom och sjung med oss!

Igår fastnade jag för en film sent på natten, såg den tyvärr inte från början men såg praktiskt taget hela. Danny the dog heter den och är en fransk-amerikansk thriller. Den innehåller väldigt mycket våld vilket jag inte brukar vara så förtjust i men just den här filmen kunde jag inte slita mig ifrån. Helt klart något jag vill ha hemma på min hylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0