Sliten höna

Som rubriken lyder så är jag en sliten höna, väldigt sliten. Har som sagt ätit vanligt igen nu i sommar och jag antar att min trötthet kan bero på det, men jag vet inte. Är i alla fall väldigt trött och vill bara sova, sova, sova.

I tisdags var jag på gymmet som planerat och körde det jag skulle. Jag ökade axelpressen med 2,5 kg då någon lathund hade gömt 10 kg's stången. Pressade mig själv nästan upp i taket men jag klarade 10x3, rosa hulkinnan nästa! Gymmade tidigare än vanligt då jag var hembjuden till familjen KPP på grillat, med oss var även lillebror Emil, Lars kompis Andy och lillasyster Eves pojkvän Viktor. Grabbarna grus hade planerat ett utelan och ett utelan blev det, även jag satt och fånade mig med youtube en stund, rätt så skönt att surfa utomhus. Maten blev gudomligt god, självklart är det för att jag skar upp köttet så bra. Jag och Emma fortsatte kvällen inomhus med gotta och vampyr filmen 30 days of night. Kändes måttligt roligt att gå hem sen, speciellt då jag gick en dödens väg hem! Först höll jag att på trampa på en död gnagare, några meter bort en stor groda. Måttet blev nästan rågat då jag hörde en bil bakom mig och tänkte; Jag går på dödens väg, bilen kommer köra över mig! Men som det märks med mina skriverer så gjorde den inte det, jag lever. Apropå skräck, vi hade Children of the corn hemma hos KPP också, jag säger bara det, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

Idag har jag också varit och pressat på gymmet, istället för 40 kg på benpressen så ökade jag till 50 kg. Thighs of steele baby! Ökade även sit upsen till 10x3 istället för 8x3, nästa gång borde jag alltså öka på rodd i maskin, men det får nog vänta ett tag. Jag får ganska roliga endorfinkickar då jag har tränat, jag blir som en blandning mellan övertrött och onykter, i tisdags stod jag och visslade och stampade takt samtidigt som jag skrapade golvet efter duschen. Vilken syn att se mig göra det naken med ett leopardbadlakan lindat om håret.

Blir en tidig kväll ikväll motför annars, jag är ju väldigt duktig att sitta uppe för länge även om jag har jättetråkigt, kan det vara någon slags sjukdom? Imorgon åker Emma och Lars till Sundsvall och jag är barnvakt första passet, från fredag morgon till lördag någon gång, beror på när jag vill gå hem. På lördag kväll är det tänkt att Britt-Mari ska komma hem till mig, blir att se film och ta det lugnt. Antar att jag inte kommer orka med några äventyr då jag får axla mammarollen ett helt dygn. Spännande! Det kommer att gå galant, fått höra att jag passar in bra i mammarollen så jag hoppas att det stämmer.


Ve och fasa, det är Children of the corn! Göm er för Guds skull, göm er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0