Första någonsin

Jag vet, har inte varit så duktig på att uppdatera. Men som ni som brukar läsa redan vet så kommer dessa perioder då och då. Antar att ingen har missat att det varit midsommar? Som tradition firade vi i Ivarsboda, vi har nog bara missat två gånger, eller i alla fall jag har det. I Ivarsboda firas det med dans runt midsommarstången, tävlingar, fiskedamm och lotteri. Är länge sen jag deltog i något av det förutom lotteriet som jag alltid är med  i, det är ju ett måste! Kvaliten på priserna varierar alltid då det är folk som själv lämnat in olika saker. Jag lyckades vinna en Kalle Anka pocket, en remake på den allra första till och med, vann även ett usb flash drive på 2 gb vilket inte satt helt fel. Själva firandet vid havet avslutades med fika innan man åkte tillbaka hem till Sävar.

Efter att ha sadlat om lite saker åkte vi vidare hem till Emma och Lars för den traditionella grillningen, vi brukar alltid grilla med morbror och hans bråkstakar men dom var på annat håll i år. Maten blev riktigt god och senare spelade vi Med andra ord som Eve hade tagit med sig. Med andra ord är med andra ord ett riktigt roligt spel. Våran midsommar avslutades med en jättegod chokladmint tårta, mums!




Agnes första midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0