Lycka

Idag har jag haft världens bästa dag, livet kan inte bli bättre just nu. Jag ringde till Viva vägledning angående studierna till höst, nyfiken och övervänt på svaret om jag kommer in eller inte. Fick veta att jag är prioriterad och därav ska komma in! Som pricken över i:et har jag nått mitt första delmål, har gått ner - 10,3 kg och är inne på månad tre. Det bästa av allt är att jag väger två siffrigt igen vilket jag inte gjort sen slutet av gymnasiet. Behöver jag avslöja att jag skuttade runt idag och grät glädjetårar?

Ikväll har jag haft en underbar kväll hemma hos Erika Lundholm, bett om hjälp med en låt jag vill lära mig så hon var den rätta att vända sig till. Vi åt middag ute på gräsmattan i skuggan och senare övade vi på låten tills vi tog en paus då hon bjöd på hallon sorbet med hallon till, det avnöjts också utomhus men den här gången i solen då det blivit svalare. Det har varit riktigt hett två dagar nu och man önskar verkligen att man var en solpressare. Jag blir snabbt uttråkad men i sig är det nog bra nu då ozonskiktet är tunnare än någonsin.

Imorgon blir Agnes sex månader och det ska firas! Går över till familjen KPP efter att jag kommit hem och fått i mig någon middag. Imorgon är också min näst näst sista dag på praktiken, slutar på tisdag. Känns väldigt tråkigt men samtidigt skönt. Kommer förhoppningsvis få vara ledig i sommar då jag ska studera till hösten, det vore väl underbart? Jag har ju planerat att ha världens bästa sommar eftersom två somrar på raken har gått i stöpet och det rejält.



Pedikyr? Ja tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat(= fortsätt så!!

2011-06-10 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0