Happ

Blev inget flerpartsmöte idag då Henrik är sjuk så åkte på ett sätt in till stan i onödan. Har fördrivit tid med Viktoria i gruppen men just nu sitter hon i sitt möte. Ska träffa Maria vid 15 så fördriver min tid vid Access datorer, det funkar ju det också då man ändå inte kan sova länge på morgonen. Sen blir det att åka hem, värma upp middag, diska och sen ut och promenera. Det blir väldigt intressant hur det ska gå, kan ju inte bli värre än att jag ramlar ner i en snödriva och inte tar mig upp.

Imorgon är sista dagen på Access och det känns väldigt väldigt tråkigt. Har en sån underbar grupp och vill inte skiljas från dom. Har inte mått såhär bra på länge och det är till mesta dels på grund av dom, tack så mycket! Som avslutning ska vi gå ut och äta det ryktas om att vi ska äta buffé vilket inte brukar sitta helt fel. Tur att man ätit tillsammans varje dag så man inte känner sig ful, haha. Jag ogillar att äta med någon första gången jag träffar dom, känner mig så ful då av någon konstig anledning.

Även fast det inte blev något möte så väntar vi på samtal angående en praktikplats, personen vi behöver få tag på är inte tillbaka förens klockan 14.00 så får se om dom ringer upp, hoppas! Denna plats är centralt och det är ju perfekt om man har ärenden inne i centrum och att slippa åka två bussar vore väldigt skönt. Har inte lust att bli stadsbo riktigt än faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0