Inte konstigt

Jag har förmågan att träffa fel killar även om det bara handlar om internetkontakt. Har senaste tiden haft kontakt över telefon praktiskt taget varje dag och även lite över internet. Den här killen har överöst mig med fina ord, att han vill hälsa på och att han väldigt gärna skulle vilja flytta upp hit. So far so good right? Han förstod aldrig riktigt varför jag inte kunde ta till mig alla dessa ord till 100 %, varför jag inte vågar tro på någon fullt ut innan man fått något slags bevis. Eftersom jag nu inte kan det så har jag inte heller grävt ner mig i dessa ord och skapat någon drömbild som många kan göra. Att skapa en drömbild är något jag ärligt talat är väldigt less på då man om och om igen blir sårad. Det är inte konstigt att jag inte vågar löpa linan fullt ut då jag blivit dåligt behandlad och inte med den respekt jag förtjänar. Jag trodde dock mer om den här killen än vad jag gjort om någon annan. Så varför kan jag inte lita på människor? Han förstod inte mitt svar men han gav sig ett eget, han slutade höra av sig utan ett ord.

Det är just den delen jag är så förbannat less på vilken slags relation det än handlar om. Vad är man för en människa om man först lovar röda rosor men helt plötsligt kastar kodynga på en? Känslor och allt där till kan svalna. Om dom nu var så heta som dom var förtjänar man väl ändå ett hej då? Jag hatar människor som försvinner i tomma intet. Varför säga något som man i slutändan inte verkar mena?

Jag vill så gärna tro och hoppas på kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0