Körslaget har kört igång!

Nu har äntligen mitt älskade program Körslaget kört igång igen. Att vi hunnit till säsong fem känns helt overkligt men oj så underbart! I den här säsongen får vi möta; Andreas Johnson, Lisa Miskovsky, Ann-Louise Hansson, Gabriel Fors, Casper Jarnebrink, Jasmine Kara och Jakob Samuel.

Min bedömning:

1. Med sitt glada humör sken Jasmines kör ifatt med färgen gul
2. Mycket fart och mycket rock, det skriker Jakob om detta
3. Ann-Louise är en folkkär och väldigt sprallig person som utstrålar värme
4. Casper, Casper. Vem kan ogilla han då man vuxit upp med Arvingarna, just 60 tals musik var inte min grej
5. Min hemkör Lisa gjorde ett riktigt bra uppträdande men usch vilken tråkig låt
6. Har aldrig kunnat med Gabriel och hans gnäll vid tidigare säsonger, nu gick det bra att inte gnälla
7. Andreas känns lite förlegad för min smak, hans glourious days har redan varit

Känns lite humoristiskt att dom två jag satt i botten hamnade i toppen för resterande av svenska folket

 





Mina tre favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0