Blöjbarn

Idag har jag haft min första lediga dag sen praktiken drog igång eftersom jag har gått klart hos psykologen. Har valt att fortsätta utan praktik på onsdagar eftersom det skulle bli ännu en dag då jag går bara mellan klockan 14-16 vilket inte känns så peppande två dagar på raken. Började min dag med sovmorgon, tacogratäng och Hem till gården till lunch, det var länge sen. Lite senare begav jag mig ut på byn för att ordna ärenden, har bokat en tandläkartid och lämnat in alla papper som ska in, skönt! Fortsatte sen vidare hem till storasyster som bor på andra sidan ån nu för tiden. Inte varje dag man kan gå dit och hälsa på nu eftersom man jobbar eftermiddagar.

Fick faktiskt träffa ett blöjbarn idag, eller kanske en domare i blöjdomstolen? Blev en del pratande och gosande med lillan så nu har man räddat dagen. Min dag/kväll fortsätter med tvätt, Glee hos mamma och sen orka gå hem igen. Står fortfarande i valet och kvalet om jag ska träna imorgon eller inte på grund av skavsåren. I värsta fall får jag väl sitta och vänta på bussen hem ifall inte fötterna orkar med. Jag får helt enkelt packa väskan ikväll och så ser jag imorgon hur det känns. Compeed är ett skavsårs bästa vän kan jag i alla fall avslöja, tur jag hade en oöppnad låda hemma. Tyvärr är Compeed ganska dyra enligt mig, känns nästan som man betalar tio kronor styck per plåster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0