Happy B-day

Idag fyller min pappa som sagt år, hela 50 år vilket har firats med massa gott. Direkt jag kom hem efter praktiken värmde jag upp två kotletter som fick bli min middag, efter det åkte vi hem till pappa. Sammanlagt var vi säkert ett tjugotal att fira pappa, inte samtidigt då men inte långt ifrån heller. Kajsa bakade och stod i två dagar i sträck och även lillasyster har hjälpt till, duktigt! Var härligt att träffa så mycket nära och kära speciellt en kusin som bott utomlands i åtta månader, äntligen är hon hemma igen. Under kvällen bjöds det på både kakor, gräddtårtor, prinsesstårta, smörgåstårtor och nubbetårta, det ni!



50 år idag, hipp hipp hurra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0