Spenderarbyxor

Haft en heldag på stan idag, åkte som sagt in redan på morgonkvisten för att fixa naglarna. Hade bestämt lunchdejt med Britt-Mari då jag var klar men hann in en sväng på H&M innan. När lillebror fyllde han år fick han ett linne och en skjorta, givetvis var det för smått och givetvis fanns aldrig skjortan i en större storlek. Idag hade jag turen att det fanns en liknande skjorta, bara lite blekare. Hittade även ett par svarta jeans med stuprör som han varit sugen på så köpte ut dom åt han. Till lunch gick vi till Hedvigs Hörna, vilket i sig började lite dåligt. Under dagens fanns det en kycklingsallad med pasta, jag ville ha den vanliga då jag inte äter pasta. Då har dom ingen kyckling framme och berättar hur dålig den blir när man tinar den i micron. Var dåligt förberett anser jag speciellt då det brukar vara lunchrusning där. Efter lunchen hann vi med affärer mer än en gång,har även gått och blivit med hatt. En strå cowboyhatt till och med, det blir min party/chilla hatt i sommar, perfekt eller vad?

När jag kom hem ordnade jag klart med doppresenten till lilla Agnes så nu är det klart och betalt! Haft tvätt som vanligt och även varit hemma hos mamma för att se Glee. Fick även se lillebror i sina nya kläder och han blev riktigt snygg! Fick även höra lite gitarrspelande och blir så stolt över Emil. Han är riktigt duktig och kreativ, kan han bjuda på lite sånt måntro?

Howdy partner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0