Blind

Min morgon började med illamåeende men fick med nöda och näppe i mig två skivor längtan med ost. Hade också dukat fram hallonyoghurt med skivad banan i men yoghurt smaken blev alldeles för stark då jag mådde illa. Många lider av morgon illamåeende hela tiden men jag har det bara ibland. Var också nervös inför dagens NK b lektion då jag hade missat en labb i onsdags i och med mötet och hade en labb idag också. Var som vanligt nervös helt i onödan, jag hade jättekul med labben och hann till och med göra båda då vi var fler som missat. Blev lite halvblind efter andra labben på grund av hur magnesiumet reagerade i gasolen, men det var kul! Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå på skolan, ska möta upp Eve efter hennes skola och bjuda henne på lunchbuffén på Eurasia. Ikväll ska Emma komma ut och umgås och hon ska även sova över, blir en riktig syster dag för mig. Perfekt att hinnas umgås med båda.

Igår tog jag med mina matrester hem till mamma och värmde upp det där. Nu då jag mår sämre igen är ensamhet något jag fasar för så det var skönt att umgås med familjen även om Emils gitarrspelande inte alls gick ihop med min huvudvärk men han måste ju få spela. Efter Glamour for jag, mamma och Eve ut på byn. Först for vi på Ica och sen lämnade vi Eve hos pappa då hon skulle packa, vi gick vidare till familjen KPP för att träffa lillan, där träffade vi också pappa. När han gick hem kom Eve över då hon hade packat i raketfart, sen blev det att jag for hem till mitt och dom andra till sitt. Valde att ha en pluggfri kväll då jag ändå pluggat hela morgonen och dagen för att få chansen att slappna av och inte känna stressen rusa inombords. Har kvar att göra på inlämningsuppgiften men vet inte riktigt hur jag ska göra så det får jag ta senare idag och även lite i helgen. Det kommer att ordna sig! Märks på mitt pladder att jag har en bättre dag och det håller med all säkerhet i sig hela helgen för jag har faktiskt helg nu.

Hur jobbigt saker än kan kännas så ska man aldrig ge upp, tro på dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0