Växten växer

Jag vet inte om ni minns det, men som jag skrivit tidigare så har jag bott precis ett år här i min stadslägenhet. Den 14 december 2011 skrev jag ett inlägg om att jag hade haft finbesök. Det var ju så att mamma, pappa, Kajsa, Emil och Eve hälsade på för första gången då jag hade kommit mer i ordning. Med sig hade de pepparkakor, varmkorv och så fick jag en växt av Kajsa. Den växten sas vara svår att hålla liv i så de orden har ju givetvis funnits kvar i mitt bakhuvud. Min fina växt som i år igen har fått samma jultema som då den flyttade in hos mig mår bara bra och har vuxit väldigt bra om jag får säga det själv. Eller vad säger ni?
 
 
2011
 
 
2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0