Lite pladder

Nu helgen som varit har det varit hemskt väder, är det någon som missat det? Tog mig hem ändå och hade trevligt sällskap till stan i form av busschauffören. I söndags önskade jag mig vackert väder på måndagen då jag har börjat promenera till skolan och vackert väder fick jag! Var ännu härligare att gå ute idag då man såg snön falla från träden lite här och var. Man börjar drömma om våren och sommaren på en gång, det jag längtar mest till är att slippa ta på mig en jacka och snöra vinterskor. Längtar tills jag kan stoppa fötterna i ett par tofflor och sen bara slänga av mig de!

Idag hade vi vårat första prov i psykologi, borde få G i allafall men fick totalt hjärnsläpp på en fråga vilket kändes jättejobbigt men man kan ju inte pressa sig själv för mycket heller. Nästa vecka har jag prov i programhantering och historia, det blir intressant. Min historia lärare är jättebra men tycker att planeringen blir lite hipp som happ ibland, vi ska alltid prova på olika studiestilar och så vidare. Jag hade gärnat fått veta förra veckan vilken dag man skulle ha provet inte idag. Men men, nog ska det där gå bra! Har mitt första tal nu på fredag morgon så vi taggar inför det också. Angående mitt nästa tal så är det ganska humor att jag och Johanna har planerat ett likadant arbete bara med olika sorts ätbart. Hur ofta händer det?

Förresten, vem är avundsjuk på min promenad?





Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror det beror på att vi båda gillar mat haha! kinabuffe måste vi ju dra snart! :D

2012-02-21 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0