Suck

La mig i skapligt bra tid igår i och med att jag började klockan 08.20 imorse. Tog över en timme för mig att somna vilket kändes som flera timmar. När jag väl har fått sova två timmar vaknar jag av halsbrännan från helvetet, kändes som om en kokhet dryck ville rinna upp från magen och ut ur munnen. Klockan visade på 02.00 och där står jag i köket och äter en baby bell ost, egentligen ska man dricka fil sägs det men man tager vad man haver antar jag. Fick inte sova så mycket mer efter det och magen tog sitt pick och pack och sa adjö. Som om det inte vore nog med det fanns jag inte med på klasslistan imorse och hade inte blivit inbjuden till några kursrum för den delen heller. Det visar sig att fastän jag betalat och registrerat mig så är jag inte registrerad, måttligt roande. Det är ordnat nu och fick en ursäkt för att receptionens chef har tabbat sig, hon skulle även få höra det. Lite tråkigt bara då word uppgifterna redan finns ute men jag kan inte se dom än så förhoppningsvis kan jag göra det senare idag eller imorgon. Är det bara jag eller brukar saker vilja gå emot en då man skött alla kort rätt?

Har en lång dag idag men även en håltimme som heter duga så jag kommer att åka hem, äta lunch och försöka vila i alla fall 30 minuter. Slutar 11.40 och börjar 14.20, har jag tur så slutar vi tidigare än 11.40 då det är första dagen. Sen så håller min dag på ända till 15.50, kommer nog att vara väldigt trött men då borde jag få sova bättre i natt. Peppar, peppar, ta i trä!


Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Uscha! Inge kul o bli stucken såå..



KRAM

2012-01-20 @ 19:45:32
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0