Hujeda mig

Sitter i skolan och funderar på att köpa någon lunch, tog inte något med mig då jag helt enkelt inte hade något att ta med mig. Har fått lite hjälp av en klasskompis med excel tyvärr hann vi inte så mycket då vi inte förstod vad läraren menade på ena uppgiften. Jag får helt enkelt fråga han idag och be han sitta med mig en stund. Apropå skola så fick jag VG i psykologi, gjorde en glädjedans i lördags och är fortfarande väldigt glad över resultatet. Fick ju bara G på första provet vilket kändes lite för dåligt så den här gången slet jag med att försöka diskutera, jämföra och ge egna exempel.

Har prov nu på onsdag i biologi A så får se hur det går, fick tipset att mest läsa igenom läxorna och det vi gått igenom på lektionen för igår när jag läste sidorna i kursboken så tog det två timmar, hujja!

Börjar känna att stressen släppt taget litegrann men får fortfarande oro på morgonen så riktigt bra är det väl inte men det är bara att kämpa på! I förrgår blev jag bjuden på Eurasia, fick även efterrätt då vi blev så sugna på glass i frukt. Vi valde apelsin så då fick vi in en frusen urgröpt apelsin, i skalet var det självklart apelsinglass, underbart! Igår var det som sagt onsdag och som oftast kommer Emil och äter middag hos mig då eftersom hans band har träning på Mariehem. Däremot så fick han se på facebook då han kom hem till mig att gården var stängd så det blev att åka hem efter middagen istället. Surt för han men lite bra för mig som fick middagssällskap.

Igår fick jag även kraft till att skriva mina skrivuppgifter som skulle varit inne för ett tag sen enligt min egen planering. Skrev de och skickade även in de! Känns underbart, nu är det bara att börja med ett hyllningstal och även en hyllningsskrift så får se hur det går. Talet ska hållas fredag vecka 16 så har ju ändå ett tag på mig att få igång mig själv.

Nu börjar min mage skrika så är nog dags för lunch! Sen blir det programhantering och sen bär det av hem för att plugga biologi, äta middag, tvätta och duscha. Full rulle! Men avslutar nog min kväll med slutet på Nicke Nyfiken och nej, jag kommer aldrig att växa upp och hör sen!



Nicke Nyfiken är helt klart en av mina favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0