C

 I fredags blev jag upphämtad av familjen KPP, först åkte vi hem till Lars mamma där vi blev bjudna på jättegoda bullar. Efter det bar det av till Maxi för att handla lite nödvändigheter till kvällen i Sävar. Hemma i Sävar mötte Britt-Mari upp oss så nu har hon fått träffa lilla Elmer för första gången. Vi åt god middag och hade en allmänt trevlig och rolig kväll. Eftersom de har TAGIT bort nattbussen från Sävar in till stan så åkte vi in med bussen som gick 21.15. Jag och Britt-Mari fortsatte kvällen hemma hos mig med film.Var underbart med en KPP dos!
 
I lördags mötte jag upp Britt-Mari på bussen och vi åkte till Mhem för att handla till kvällens middag som bestod av hemmagjorda köttbullar och stuvade mackaroner, mums! Kvällen fortsatte i samma anda som fredagskvällen, skratt, prat och film. Vi såg även på Körslaget, avsnittets tema var pudelrock vilket är underbart! I nästa avsnitt är det musikal som gäller så det får man inte missa!
 
I söndags var jag tröttare än någonsin kändes det som, slumrade till om och om igen på soffan. Fick aldrig sova ordentligt och vågade inte försöka somna om i sängen. Oftast när jag somnar om tungt så drömmer jag hemska drömmar, därav min feghet eller vad man nu kan kalla det. Drömmer jag hemska drömmar så mår jag jättedåligt och det vill jag gärna skippa när jag är ensam. Senare på dagen for jag en sväng till biblioteket för att skriva på mitt nyårstal. På en timme var jag klar och åkte sen hem igen för att ta det lugnt.
 
Idag har jag skrivit stödorden till mitt tal och så haft lektion. Imorgon så är mina planer att börja skriva på det andra talet jag har kvar att hålla. Nästa tisdag ska jag hålla båda talen och då smäller det!
 
 
Mina två små gullungar, storamoster älskar er så in i norden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0