Cause you have a bad day

Idag är ingen bra dag alls, vet inte vad det är som händer. Får aldrig sova ordentligt, drömmer alltid drömmar som gör allt värre. Magen är ett enda virrvarr och jag mår så illa att jag vill spy men det behöver jag inte. Känner för att gråta floder men det kommer inga tårar. De här stundernar hatar jag min flytt till stan, när jag bodde hemma i Sävar fanns det allti någonstans att gå. Var det dåligt väder så tog man sig ut i alla fall då det inte var långt man skulle. Blir annorlunda nu...
 
Har tal idag i skolan och så måste jag komma igång med min uppsats. Det kan vara på grund av uppsatsen jag mår som jag mår då jag inte har kommit igång än. Det är lite svårt att hitta bra med fakta ärligt talat och för tillfället har jag tappat glöden i skolan även om det går bra där.
 
Varför ska man ens kunna må såhär?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0