Redan?

Tiden springer iväg, ännu en gång är det måndag och en ny vecka.
 
Veckan som har gått har bjudit på många fina stunder även om det har varit lite mycket med annat. Vardagarna gick på i vanligt mönster. Studera, äta, och sova ungefär. Helgen däremot har varit lite annorlunda och det är något man välkomnar med öppna armar.
 
I fredags så umgicks jag med Britt-Mari, vilken chock eller hur? Vi hade planerat att göra fläskfilégryta till middag och så blev det. Tyvärr blev det tre turer till affären då vi hade glömt bort ingredienser varje besök. Jisses vad slut jag blev i knäna men tillslut fick vi våran goda middag i alla fall. Kvällen fortsatte med flätande av hår och filmerna Never been kissed och Georgia rule.
 
I lördags skulle vi mötas upp igen. Men dagen började med att familjen KPP hämtade upp mig för en tur till Strömpilen. Medan Agnes och Lars var på Busplanetet så gick jag, Emma och Elmer runt på olika affärer. Efter det möttes vi upp och gick in på Maxi för att handla lite. Då klockan sprang iväg så blev det att Emma och Lars köpte med sig mat hem till mig och åt där. Var riktigt trevligt att ha de på besök här igen, nu fick ju Agnes busa med Mirabelle igen och Mirabelle fick undersöka Elmer litegrann. Agnes var så duktig och satt fint på köksstolen bredvid vardagsrumsbordet när hon åt sin middag. Under tiden så dök även Britt-Mari och Eve upp inför kvällens besök på Verket då Emils band spelade. Jag och Britt-Mari värmde upp gryta som fanns kvar och senare gjorde vi oss klara för en metal kväll. Extrakt var bra som alltid och jag fokuserade på att filma med Eves kamera men även med min mobil för att se hur bra den funkade. Blev moshpitad två gånger och har till och med ett litet sår på foten från ena gången. Det ni, är jag inte tuff så säg? Finns två filmer från kvällen på min youtube kanal om ni skulle vara intresserade. Sök bara på gnussanlicious så hittar ni alla mina uppladdade klipp. Efter att vi hade varit på Verket i ungefär två timmar fick Eve med oss på Olles och där hade vi det riktigt roligt. Fick mig ett "ragg" till och med, killar måste ju känna Johans revirmarkering eftersom de dyker upp. Blev pussad på handen två gånger och han blev så irriterad över att jag inte tog emot pussen på rätt sätt. Hur gör man det?
 
Innan pussarna så satt han och pratade med mig då Britt-Mari och Eve var i baren, trodde aldrig de skulle komma tillbaka. Såg nog ganska vilsen ut när de kom tillbaka med våra drinkar. Träffade även på Ronny, en släkting på pappas sida. Men senare bar det av hemåt då kvällen började nå sitt slut och vi var redigt slitna alla tre. Vi ska i alla fall ha en repris på vår kväll sen om det blir Verket före vet jag inte. Men kul ska vi ha! :D
 
 
 
Har lånat bilderna från lillasyster, för att komma till hennes blogg är det bara att klicka på en av bilderna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0