Hallå, vem där?

Igår kväll for Johan hem efter att ha varit här sen i måndags kväll, usch. Ser aldrig fram emot då vi ska vara ifrån varandra, den här gången blir det bara en vecka ungefär men i alla fall. Haft en underbar vecka som bestått av mycket skratt och många kramar. Vi har hunnit vara hemma i Sävar tre gånger och har som vanligt varit jättemysigt, nu har Johan fått träffa Agnes igen och så Elmer förstås men det var första gången det. Det är skönt att ha ett energiknippe till pojkvän då jag knappt har någon energi för tillfället, då får Agnes leka av sig. Hon har en period då hon vill leka precis hela tiden, hon kommer och tar tag i fingret och ska dra iväg med en. Jag har alltså fått sitta lite extra då Johan varit med, guld värt kan jag lova då jag är helt slut i huvudet. Igår så hade vi en kvalitets dag innan det var dags för Johan att åka uppåt. Dagen började med risgrynsgröt till frunch och sen gick vi ut på en cirka fem kilometers promenad i det fina vädret. Mitt i allt upptäckte vi två koloniträdgårdar eller vad man ska kalla de, mitt i stan liksom men lite undanskymt. Det var riktigt fint och jag blev lite nyfiken på om man betalat för en plats eller om alla får påta på. Vi avslutade dagen på Eurasia där vi fick god mat som vanligt. Väl hemma igen så hade vi det mysigt tillsammans, vi somnade i sängen. När vi började vakna till liv så såg vi på Landet för länge sedan, jag bara älskar när Lillefot är nyfödd och gäspar.
 
Förutom all kärlek så har jag även fått en cykel, precis en sådan som jag ville ha också. Usch så bortskämd man är ibland men jag älskar verkligen min cykel. Grön och fin! Tar mig nu till skolan på tio minuter istället för tjugo, perfekt de dagar man inte riktigt orkar stressa. Måste börja cykla lite varje dag så att jag får en cykel rumpa. Det gör ju så jävla ont i rumpan i början när man inte har cyklat på ett tag. Jisses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0