Attans

Såg nu att en del av det jag skriv i mitt tidigare inlägg inte kom med. Under veckan som Johan var här så såg vi säsong 2 och 3 av Sons of anarchy. Har ni inte sett den så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Kan dock avslöja att det händer väldigt mycket i serien som gör att ja, iallafall jag får ont i magen ibland och vill stänga av men samtidigt så kan man inte det. Blir att se säsong 4 när vi är med varandra igen och sen är det bara att invänta säsong 5 och 6. Märks väldigt mycket att vi har nött två säsonger så tätt inpå varandra för direkt vi har sagt något agressivt för att skämta så har vi sagt; Ingen mer soa för dig! Ja, nu är det väl inte ordagrant då det har blivit olika varje gång men nog blir man påverkad av serien alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0