Uppdatering

Jag har som vanligt varit dålig på att uppdatera, det beror mycket på att det är kaos just nu. Det är kaos runtikring mig och det är kaos inuti mig. Vet inte när jag kommer att få tillbaka min ork för just nu är den väldigt långt borta, känns som att den har tagit och köpt en one way ticket runt jorden.
 
Fick en fråga om hur det går angående praktiken så vill i allafall svara på det. I torsdags hörde jag av mig själv till hon som har i det hela. Ungefär en halvtimme senare ringde hon upp mig och jag ska dit på tisdag för ett möte. Något går förhoppningsvis i allafall framåt i mitt liv. Bestäms det att jag ska praktisera där så ska det först vara ett möte mellan mig, praktikplatsen, arbetsförmedlingen och facket. Får berätta mer efter mötet om hur det gick och så vidare. Jag behöver verkligen det här för att inte gå under.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att allt är kaos beror enbart på det att du inte har någon sysselsättning, man går hemma och funderar och hoppas att något ska hända, saker känns mycket värre än de är för världen krymper ganska fort när man bara går hemma. Jag har själv varit där korta stunder. Svaga stunder tänker man kommer jag nånsin ta mig ur det här. Men det gör man. Man är så van från skoltiden att hålla igång varje dag och man tar nästan det för givet att alltid ha en sysselsättning och man får kraft och energi av det. Det verkar ju ändå som att du ska få den där praktiken. MEN om du inte skulle få det så finns det tusen andra praktikplatser. Det gör det, jag lovar, och sen när du praktikserat en stund så kommer du ha energi igen och allt kommer kännas mycket bättre och mindre kaos. Men vi får hoppas att du får den här för det verkar ju vara något du skulle vilja göra. Håller tummarna!

Svar: Om det ändå hade varit därför. Kaoset beror på helt andra saker, saker jag inte vet hur det ska lösas. Behöver dock få komma ut för att komma ifrån kaoset genom att sysselsätta mig. Tack för peppningen!
Gnussan

2013-02-10 @ 19:29:56
Postat av: Anonym

Kaoset kan ju naturligtvis ha många orsaker men det jag försökte få fram är att det ofta känns mycket mycket värre än vad det är när man tvingas gå hemma mycket. Men jag lovar, du kommer inte att gå hemma länge till. När man vill då lyckas man. Och du vill ju :) Heja heja heja!

Svar: Förstod vad du menade :)
Erica KP

2013-02-11 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0