Sen och senare

Känns nästan som en helgdag idag, när jag vaknade såg jag Hem till gården och sen gick jag ut på en promenad som jag nämnt tidigare. Efter det åkte jag ner till stan för att fylla på mitt busskort och efter det så åkte jag och handlade. Min lunch intogs alltså först vid 16 tiden. Nu kanske man inte kan kalla det lunch heller men jag ska äta en sen middag ikväll. Min kompis Sara fyller år idag så jag och Britt-Mari ska tillsammans med henne äta mat och fira. Britt-Mari slutar klockan 20 så det blir som sagt middag först därefter. Därav sen lunch och sen middag, men så kan det bli ibland. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning litegrann. Ska bli roligt att få komma ut litegrann och prata om allt möjligt tillsammans med tjejerna. Grattis igen Sara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0