Underbart

Hur ofta svär man inte över all skräppost man får på sin mail? Oftast får man inget annat än reklam och liknande men idag hade jag ett underbart mail från min studievägledare. Mitt slutbetyg fanns redo att hämtas upp på Viva vägledning, underbart! Självklart så har jag hämtat det och nu känns det så jävla bra, ursäkta språket. Det betyder väldigt mycket för mig att jag äntligen har ett slutbetyg och jag är så stolt över mig själv. Jag har verkligen förtjänat det här. Jag är ett steg närmre mitt mål att få en utbildning och efter det kan det bara fortsätta gå framåt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har gjort det där väldigt bra. Tänker specifikt på det här med att gå på Viva. Jag gick där en termin. Jag ville läsa en kurs som skulle göra att jag fick behörighet till en annan kurs på universitetet. Jag hade då gått tre år på universitetet och var van vid att bli behandlad som en vuxen. Jag var alltså bara på Viva för att läsa en kurs, inte för att ta igen nåt som jag borde gjort som alla andra när jag var yngre. Jag blev behandlad som om jag var efterbliven. Det var några lärare där som trodde att jag var dum i huvudet bara för att jag gick där. Sen när en lärare förstod att jag hade i princip snart lika lång utbildning som henne bakom mig blev hon trevlig och behandlade mig mycket bättre. Så jäkla glad att jag inte behövde gå där så länge som dig. Men du har gjort det bra.

2013-01-12 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0