Humpf

Väl på Ålidhem så blev det en pizza med Magnus och nej Britt-Mari kommer fortfarande inte ihåg vad han studerar fastän jag frågade nu idag. Det där var ett litet internt skämt, min kompis Britt-Mari har frågat mig mer än gång just för att jag aldrig kommer ihåg vad han går för utbildning. Pizzan var riktigt god som vanligt, åt en calzone. Jag älskar verkligen deras calzone just för att den påminner om min barndoms calzone. Låter fjantigt kanske men jag är en sucker för nostalgi. Nu blir det däremot ingen pizza på ett tag, visst är inte så farlig på det annars heller men ska försöka vara mer duktig än vanligt den närmsta tiden. När jag kom hem hälsade världens huvudvärk på och lite senare somnade jag i soffan. Ett stort tack till Lars som väckte mig med ett sms!
 
Har testat mina nya träningskläder och givetvis var tröjan alldeles för stor, varför kan man aldrig vara positiv och beställa mindre storlekar? Måste alltså tillbaka till Ålidhem för att posta tröjan för att kunna få en ny. Blir alltså fram och tillbaka till Ålidhem mer än en gång men det är väl inget dåligt med det, kan ju se till att promenera dit någon av gångerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0