Se där

Det blev ett bra pass idag, körde nästan allt som jag brukar förutom en magövning. Dock la jag till en benövning i och med mina lår. Har sen barnsben haft problem med att nöta sönder byxor, spelar ingen roll vilken vikt jag haft, det är något som går i släkten. Nu när jag har gått ner ganska mycket så ser mina ben så fint smala ut när jag ligger i sängen och sträcker upp de i luften, ja, det är roligt att spana på sina ben. Men i alla fall, det jag har märkt under dessa spaningar är att hullet på insidan av låret, boven i dramat fortfarande inte vill tighta till sig så nu ska jag alltid köra insidan lår på gymmet också för att se om det hjälper litegrann i alla fall.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Dead lift 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Insida lår i maskin 30 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 15 kg 3x10
Triceps med en hantel 3 kg 3x10
Biceps med skivstång 10 kg? 3x10
Bålrotation i maskin 25 kg 3x10 (glömde bort att jag ökat till 35, oops)
Armsträck på rulle 3x16
Stretch
 
Ikväll blir det även en promenad med Britt-Mari fram och tillbaka till Ålidhem vilket blir nästan fyra kilometer så det är en bra runda. Mitt minimum på promenader är 30 minuter, gärna tre kilometer eller så men allt är bra, glöm aldrig bort det. Vissa dagar går jag bara någon snabb vända men det är bättre än ingenting och det får man inte glömma bort även om man har sina bestämda vanor, det gör ingenting om man ruckar lite på det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0