Bring me to the gym

Idag utmanade jag mig själv genom att gymma i ett kortare och tightare linne. Hade hoppats på att linnet skulle vara lite större men samtidigt är det ju perfekt att ha två linnen att kunna minska i också utan att de ser ut som påslakan på en gång.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Dead lift 30 kg 3x10
Benpress 55 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Triceps med en hantel 3 kg 3x10
Magpress i maskin 25 kg 3x10
Bålrotation i maskin 25 kg 3x10
Armsträck på rulle 3x16
Stretch
Cardio motionscykel 15 minuter
 
Hade planer på att gymma imorgon också beroende på väder men har tappat suget litegrann. Har problem med magen nu och har ont väldigt ofta och det gör gymmet lite extra jobbigt, som om inte värmen skulle räcka?
 
 
Jisses vad liten jag börjar känna mig ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0