Yttepytte

Efter fredagens träning har jag en träningsvärk som heter duga i nästan hela kroppen, underbart! Sen att jag vaknar direkt jag rör mig för att det gör ont är kanske inte lika underbart. Har varit hemma en halvtimme och har hunnit köra lite hemmaträning. Som rubriken lyder så blev det bara yttepytte, blev fort varm och jag vill gärna hinna varva ner innan sängdags. I och med träningsvärken så tog det mesta på nacken nu också och nu vet jag att jag måste ta ett steg tillbaka. Testade en ny variant av squats ikväll, sen om det blev helt rätt vet jag inte, det gäller att träna in tekniken, sen skulle jag kanske även behöva komma högre upp från golvet för att träna på djupare böj men det blir en annan historia.
 
Sumosquat med hantel 3 kg 3x10
Triceps med hantel 3 kg 3x10 (över huvudet och bak)
Enarms rodd med hantel 3 kg 2x15
 
Som sagt, blev inte så mycket men det kändes onödigt att pressa nacken för mycket ikväll. Sen så är ju yttepytte bättre än ingenting alls, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0