Bäst före

Idag var jag på gymmet, måste passa på då kortet går ut på onsdag. Ska självklart fylla på det igen för att verkligen komma igång, mår så himla bra när jag väl varit där, är ju som sagt bara svårt att ta sig dit ibland. Blir en sväng imorgon också då det inte blev så mycket armar idag men jisses vad jag glänste!

Cardio motionscykel 7 minuter
Rodd 1000 meter (tänkte ge upp efter 200 meter men bestämde att nu jävlar och där sänkte jag min tid till 5.32)
Utsida lår i maskin 50 kg 3x10
Insida lår i maskin 50 kg 3x10 (ökat 20 kg)
Benpress 65 kg 3x10 (ökat 10 kg)
Baksida lår i maskin 25 kg 3x10
Seated chest press utan ryggstöd 10 kg 3x10
Seated two arm lat pull 30 kg 3x10
Stretch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0