Last workout

Låter lite dramatiskt att kalla det för mitt sista gympass men för tillfället är det ju det. Kommer att fylla på kortet igen då jag känner att jag har summan utan att det ska  behövas ta från till exempel matpengarna. Men i alla fall, idag går kortet ut och igår körde jag mitt sista pass, tog det lugnare då jag hade sovit tre timmar och vaknade upp med irriterad hals. Egentligen skulle jag kanske inte ha tränat men ja, kortet går ju ut idag, var det som gjorde att jag for ändå. Blev mycket ben i måndags men även lite överkropp men igår fokuserade jag mer på armar och mage.
 
Cardio motionscykel 7 minuter
Biceps curl med hantel 4kg 3x10
Triceps med hantel 4 kg 3x10 (armarna rakt upp och ner bakom huvudet)
Triceps med hantel 4 kg 3x10 (armen böjd och rakt bak)
Bål med hantel 4 kg 1x15 (vardera sida) sen en annan övning för bål med hantel 4 kg 1x15 (vardera sida)
Armsträck på rulle 3x16 (stärker inre bålmusklerna)
Stretch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0